Smartere SMS for Windows Mobile

En gang i blant kommer jeg over program til telefonen som jeg faktisk har bruk for. Dette er en av de.

På min Touch Diamond er meldingsfunksjonene kurante, kjekt at du kan se hele samtaler og alle sms sendt frem og tilbake til kontakter etc. Men det er helt klar mangler, selv om kanskje ikke alle savner de.

Programmet jeg prater om heter PowerSMS. Som du kan lese på produsentens side kan du med dette programmet ->

  • sende beskjeder til deg selv (som sms) – hvilket jeg har blitt avhengig av
  • sende sms til en gruppe mennesker
  • sende automatisk svar når noen ringer deg (kanskje du er i møte eller i dusjen?)
  • planlegge fremtidige sms-utsendelser
  • ta backup og hente opp gamle meldinger
  • og mer..

I tillegg, sånn som mange andre nye programmer på WM, ser det tøft ut. Og det er jo viktig 🙂

-Petter Tancred Olsen

1 Response to “Smartere SMS for Windows Mobile”


  1. 1 Steinar Olafsen torsdag 12 februar 2009, kl. 22:40

    Hei.

    Vet du om powersms fungerer på HTC HD Touch?


Legg igjen en kommentar

