Få Touch Diamond til å holde kjeft!

Etter å ha brukt Touch Diamond i noen måneder har jeg funnet bra og dårlige sider ved den. En av de virkelig kule egenskapene den har er at dersom du snur den på hodet (plasserer den med skjermen ned), så blir den stille. Altså, noen ringer, du vil ikke forstyrres og plasserer den med skjermen ned. Da slår den av lyden.

Dette var noe jeg trodde de fleste som eide en TD var kjent med, men etter en del møter med folk som har telefonen fant jeg ut at det ikke var tilfelle. Jeg lever visst i min egen lille boble.

Derimot, for de av dere som ikke liker den funksjonaliteten, kan du slå den av.

Gå hit for å se hvordan du kan gjøre det.

Det som gir deg denne muligheten er TouchFLO-systemet i de nye HTC-telefonene, så dette er nok også en funksjon i de nye telefonene som kommer.

Var du klar over dette? Har du noen andre tips som vi andre kanskje ikke kjenner til?

-Petter Tancred Olsen

0 Responses to “Få Touch Diamond til å holde kjeft!”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

